بازار کار برنامه نویسی در اتریش

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی بازار کار برنامه نویسی در اتریش
  • بررسی بازار کار برنامه نویسی در اتریش
  • شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری برنامه نویس به اتریش
  • عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی برنامه نویسان در اتریش
  • میزان درآمد برنامه نویس در اتریش
  • اخذ ویزای کار اتریش برای برنامه نویسان
  • اخذ اقامت اتریش از طریق ویزای کاری برای برنامه نویس
  • نحوه کاریابی برای برنامه نویس در اتریش
  • بازار کار برنامه نویسی در اتریش و سخن پایانی
✅ بازار کار برنامه نویسی در اتریش ✅ درآمد برنامه نویسی در اتریش توسط کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور  را در این مقاله مورد بررسی علمی قرار گرفت.

بازار کار برنامه نویسی در اتریش و مقدمه ای بر آن

بازار کار برنامه نویسی در اتریش ، درآمد برنامه نویسی در اتریش، ویزای کار برنامه نویسی و بهترین زبان برنامه نویسی در اتریش را در این مقاله مورد بررسی علمی قرار دادیم. درآمد برنامه نویسی در اتریش به چه میزان می باشد؟ ویزای کار برنامه نویسی اتریش چگونه به دست می آید؟ بهترین زبان برنامه نویسی در اتریش دارای چه شرایطی است؟ بهترین شهر برای برنامه نویسی در اتریش چه خصوصیاتی دارد؟ در ادامه به بررسی این سوالات و نکات مهم در زمینه بازار کار برنامه نویسی در اتریش خواهیم پرداخت. اتریش کشوری ثروتمند و محصور در خشکی در اروپای مرکزی قرار دارد. صنعت در کشور اتریش رشد مناسبی داشته است و فناوری اطلاعات در کشور اتریش جایگاه به خصوصی دارد. درآمد برنامه نویسی در اتریش در چند سال گذشته دچار رشد شده است و میزان رضایت برنامه نویسان در این کشور بالا می باشد. به همین دلیل متخصصین زیادی در زمینه برنامه نویسی و مهندسی کامپیوتر هر ساله برای کار به این کشور سفر می کنند. شما همراهان گرامی به منظور دریافت مشاوره رایگان در زمینه بازار کار برنامه نویسی در اتریش می توانید با مشاورین خبره موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل کنید. همچنین در صورت تمایل برای دریافت جدید ترین روش های مهاجرتی به کشور های معتبر دنیا به بررسی سایر مقالات در وب سایت های رسمی این موسسه بپردازید.

شرایط عمومی بازار کار برنامه نویسی در اتریش:

اتریش با نام رسمی جمهوری اتریش کشوری محصور در خشکی واقع در اروپای مرکزی است. مساحت کشور اتریش 83,879 کیلومتر مربع و با کشور های آلمان، جمهوری چک، اسلواکی، مجارستان، ایتالیا، اسلوونی، لیختن اشتاین و سوئیس مرز مشترک دارد. پایتخت کشور اتریش شهر وین نام دارد و واحد پول در این منطقه یورو است. جمعیت کشور اتریش بیش از 9 میلیون نفر است و زبان رسمی در بین مردم آلمانی می باشد. اما زبان ای اسلوونیایی، کرواتی و مجاری به صورت منطقه ای در این کشور صحبت می شود. در سال 2015 اقتصاد کشور اتریش در زتبه چهاردهم کشور های ثروتمند جهان بر پایه سرانه تولید داخلی قرار داشت. خصوصی سازی صنایع در کشور اتریش باعث کوچک شدن حجم بخش دولتی اتریش نسبت به سایر اقتصاد های اروپایی شده است. گردشگری یکی از مهم ترین بخش های اقتصاد ملی در اتریش تلقی می شود. به طور سنتی، کشور آلمان مهم ترین شریک تجاری اتریش بوده است که این موضوع باعث شده است که اقتصاد اتریش نسبت به تغییرات سریع اقتصاد در آلمان آسیب پذیر باشد. در اتریش صنعت مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات پیشرفت چشم گیری داشته است. شرکت های بزرگ فناوری در کشور اتریش نقش بزرگی را ایفا می کنند و به همین دلیل متخصصین زیادی از سراسر جهان برای کار در این شرکت ها و زندگی در اتریش به این کشور مهاجرت می نمایند. در ادامه به بررسی بازار کار برنامه نویسی در اتریش و بهترین زبان برنامه نویسی در اتریش خواهیم پرداخت.

فایل تصویری استاد ملک پور در خصوص اقامت کاری و بدون اجازه کار در اتریش

آنچه با دیدن این ویدئو خواهید آموخت :

  • روش های اقامت کاری و بدون اجازه کار در اتریش چگونه است؟
  • در چه کشورهایی شانس کاریابی بیشتر است؟
  • چگونه از لیست مشاغل مورد نیاز اتریش و سایر کشورها مطلع شویم؟
  • کاریابی در خارج از کشور را چگونه شروع کنیم؟
  • بررسی مشاغل مورد نیاز در اتریش چه لزومی دارد؟
  • روند کاریابی با موسسه ملک پور چگونه است؟
  • متقاضی کار در اروپا چه هزینه هایی را برای کاریابی خواهد داشت؟
  • خدمات موسسه ملک پور در زمینه کاریابی در اروپا چیست؟
  • اقامت بدون کار در اتریش چگونه است؟
  • وضعیت اقامت دائم و پاسپورت با کار یا بدون کار در اتریش چگونه است؟
  •  چگونه می توانیم اطلاعات کاملی در خصوص اقامت با کار یا بدون کار اتریش به دست آوریم؟

فایل صوتی این ویدئو

کار در اتریش درباره اتریش مساحت و جمعیت اتریش پایتخت اتریش واحد پول اتریش

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد کشور اتریش

فایل تصویری استاد ملک پور در خصوص محاسبه امتیاز ویزای کار اتریش

  • 10 دقیقه
  • 13 K
  • ارسال

بررسی بازار کار برنامه نویسی در اتریش:

اتریش کشوری است که صنعت فناوری اطلاعات در آن پیشرفت چشم گیری داشته است و شرکت های بزرگ برنامه نویسی در این کشور وجود دارند. اتریش کشوری با کیفیت زندگی بالا است و  شهر وین به عنوان مرکز و شهری مناسب برای توسعه دهندگان تبدیل شده است. وین در نظر سنجی ها در بالا ترین رتبه شهر های جهان قرار دارد و به طور متوسط 80 درصد از توسعه دهندگان و برنامه نویسان ساکن وین در این شهر هستند. با این وجود بیشتر شرکت های موجود در کشور اتریش برای تکمیل کردن موقعیت های شغلی خود با مشکل رو به رو هستند. در بررسی ها نشان می دهد که 30 درصد از شرکت های موجود در کشور اتریش دارای موقعیت های شغلی خالی هستند و به دنبال استخدام نیروی کار خارجی برای تکمیل این موقعیت های می باشند. توسعه دهندگان و برنامه نویسان در اتریش به نسبت بقیه برنامه نویسان در سطح جهان شادتر می باشند. طبق نظر سنجی ها، در حدود 68.4 درصد از توسعه دهندگان در اتریش از کار خود راضی می باشند. به نسبت رضایت کاری؛ در حدود 57 درصد از توسعه دهندگان به دنبال موقعیت های جدید کاری هستند. از این رو در نمودار زیر مقایسه میزان رضایت توسعه دهندگان و برنامه نویسان در اتریش با سطح جهانی قابل مشاهده است:

نمودار مقایسه میزان رضایت توسعه دهندگان و برنامه نویسان در اتریش با سطح جهانی

شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری برنامه نویس به اتریش:

به دلیل کمبود نیروی کار در کشور اتریش در زمینه برنامه نویسی کاریابی در این کشور برای توسعه دهندگان آسان می باشد. به همین دلیل افراد شانس زیادی برای پیدا کردن کار مورد نظر خود در کشور اتریش دارند. طبق بررسی ها بیشتر افراد برنامه نویس در اتریش بین 5 تا 9 سال سابقه کاری دارند. با استناد به این موضوع افراد برای کار به عنوان برنامه نویس در اتریش باید بیشتر از 2 سال سابقه کار داشته باشند. از شرط های لازم برای کار به عنوان برنامه نویس در اتریش می توان به دانستن بهترین زبان برنامه نویسی در اتریش اشاره نمود. بهترین زبان برنامه نویسی در اتریش نشان دهنده نوع بازار کار در این کشور است و متقاضی با دانستن این زبان می تواند کار مورد نظر خود را در این کشور کسب نماید. بهترین زبان برنامه نویسی در اتریش زبان جاوا می باشد. محبوبیت این زبان در کشور اتریش باعث شده است که افراد درآمد مناسب و همچنین کار در زمینه ساخت برنامه های سیستم را انجام می دهند. از دیگر شرایط لازم برای بازار کار برنامه نویسی در اتریش داشتن مدرک زبان آلمانی و تسلط بر این زبان است. افراد می توانند صرفا با داشتن دانش در زبان انگلیسی به کار در اتریش مشغول باشند. اما به دلیل رسمی بودن زبان آلمانی در این کشور برای زندگی افراد به زبان آلمانی نیازمند هستند. زبان های برنامه نویسی متعددی در اتریش وجود دارند که بر اساس آن ها افراد می توانند کار مورد نظر خود را پیدا کنند. در زیر چند نمونه از زبان های برنامه نویسی محبوب در اتریش را مشاهده می نماید:

محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در اتریش
Java
C++
SQL
Python
JavaScript
Go
Ios
نمودار میزان محبوبیت زبان های برنامه نویسی در اتریش

عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی برنامه نویسان در اتریش:

به دلیل گستردگی برنامه نویسی در اتریش و تعداد زیاد شرکت های برنامه نویسی افراد باید وظایف و قابلیت های متعددی داشته باشند. این نوع وظایف و قابلیت ها بستگی به نوع کار و همچنین زبان برنامه نویسی مورد استفاده دارد. افراد در بازار برنامه نویسی در اتریش به دلیل گستردگی، باید قابلیت های بالا در ریاضیات، درک و تحلیل مسائل و همچنین قابلیت کار تیمی را داشته باشند. از این رو بعضی از وظایف برنامه نویسان در اتریش به شرح زیر می باشد:

  • درست کردن خطا ها از طریق تغییر در ساختار برنامه یا چک کردن کد های برنامه
  • اجرای آزمایشی برنامه ها برای اطمینان از اطلاعات تولیدی و دستور العمل ها
  • مستند سازی و توسعه برنامه های مربوطه و ساخت دستور العمل های رمز گزاری شده برای استفاده برنامه نویسان دیگر
  • نوشتن و بروز رسانی کردن برنامه ها و نرم افزار ها که برای یک شغل مخصوص یا ذخیره سازی داده ها استفاده می شود.
  • تمرین و آموزش برنامه نویسان پایه و مبتدی

به دلیل وجود شرکت های برنامه نویسی متعدد و گستردگی کار برنامه نویسی و همچنین تعداد متعدد زبان های برنامه نویسی در اتریش، برنامه نویسان در بیشتر زمینه های کاری در این کشور مورد استفاده قرار می گیرند. از این رو تعدادی از مشاغل در زمینه برنامه نویسی در کشور اتریش به شرح زیر می باشد:

مشاغل موجود در زمینه برنامه نویسی در اتریش
توسعه دهنده برنامه موبایل توسعه دهنده وب
توسعه دهنده  Back end توسعه دهنده NFC
برنامه نویس وب مهندس آزمایشات برنامه
مهندس کامپیوتر برنامه نویس سیستم
توسعه دهنده c++ مهندس سخت افزار برنامه

میزان درآمد برنامه نویس در اتریش:

از اصلی ترین موارد برای مهاجرت برنامه نویسان، درآمد برنامه نویسی در اتریش می باشد. درآمد برنامه نویسی در اتریش به فاکتور های مهمی از جمله نوع زبان برنامه نویسی، شرکت برنامه نویسی، میزان سابقه کار، سطح تحصیلات و شهر محل کار بستگی دارد. از این رو با بررسی میزان درآمد برنامه نویسی در اتریش و همچنین میزان هزینه ها می توان رفاه برنامه نویسان در کشور اتریش را سنجید. کم ترین میزان درآمد برنامه نویسان 1770 یورو در ماه است. در طرف دیگر، بیشترین درآمد برنامه نویسی در اتریش ماهیانه 6120 یورو می باشد. متوسط درآمد برنامه نویسی در اتریش 3850 یورو در ماه می باشد که در حدود نیمی از نیروی کار متخصص در زمینه برنامه نویسی کم تر از این میزان درآمد دارند. درآمد برنامه نویسان در شهر وین نسبت به برنامه نویسانی که در سایر شهر های اتریش مشغول به کار هستند بیشتر است. از سوی دیگر افرادی که سابقه کار بین 5 تا 10 سال دارند 48 درصد افزایش حقوق دریافت می نمایند. نمودار زیر نشان دهنده میزان افزایش حقوق ماهیانه نسبت به میزان سابقه کار در اتریش می باشد:

نمودار افزایش حقوق اتریش بر اساس سابقه کار

اخذ ویزای کار اتریش برای برنامه نویسان:

برنامه نویسان به منظور کار در اتریش باید ویزای کار برنامه نویسی در اتریش را دریافت کنند. ویزای کار برنامه نویسی در اتریش می تواند به چند نوع باشد و افراد برای دریافت این ویزا باید سابقه کار داشته باشند. در ادامه به بررسی دو نوع ویزای کار اتریش می پردازیم:

ویزای کار توضیحات
ویزای کارگران با صلاحیت

Very high Qualified workers

(job seeking visa)

اگر مهارت متقاضی در معیار های واجد شرایط بود اتریش 70 امتیاز است، افراد می توانند به مدت 6 ماه در کشور اتریش اقامت داشته باشند و در این مدت برای پیدا کردن کار مورد نظر تلاش نمایند. این معیار ها شامل داشتن مدرک و مهارت خاص، تجربه کاری، مهارت های زبان، سن و تحصیلات در اتریش می باشد. هزینه این نوع ویزا 150 یورو است.
ویزای قرمز-سفید-قرمز

Red-whit-red

برنامه نویسان برای دریافت این ویزا به عنوان کارگر ماهر در مشاغل کمبود، به 55 امتیاز نیاز دارند که می توانند از طریق مدرک تحصیلی، تجربه کاری مطابق با کار مورد نظر، مهارت در زبان آلمانی، مهارت در زبان انگلیسی و داشتن سن زیر 40 سال این امتیاز را کسب کنند.

مدت اعتبار ویزا های گفته شده به 2 سال است و افراد برای به دست آوردن این ویزا ها باید مدارک تخصص خود به همراه مدارک هویتی را به سفارت کشور اتریش تحویل دهند. تمامی مدارک باید به صورت ترجمه شده به زبان آلمانی باشند. مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای کار برنامه نویسی به شرح زیر است:

  • پاسپورت معتبر
  • شناسنامه
  • عکس پاسپورتی
  • گواهی داشتن محل زندگی در اتریش
  • گواهی بیمه سلامتی
  • گواهی تمکن مالی
  • مدرک تحصیلی
  • گواهی داشتن مهارت در زبان
  • گواهی عدم سو پیشینه

اخذ اقامت اتریش از طریق ویزای کاری برای برنامه نویس:

یکی از مزایای داشتن ویزای کار برنامه نویسی در اتریش، به دست آوردن تابعیت از این طریق است. افراد با داشتن پاسپورت کشور اتریش می توانند به بیش از 150 کشور دنیا بدون داشتن ویزا سفر کنند. به دست آوردن تابعیت اتریش به نسبت سخت می باشد و پیش از آن افراد باید اقامت دائم این کشور را دریافت نمایند. از این رو افراد برای دریافت اقامت دائم کشور اتریش باید افراد به مدت 5 سال اقامت موقت داشته باشند. پس از دریافت اقامت دائم، افراد باید به مدت 5 سال دیگر اقامت دائم و به صورت بی وقفه در این کشور را داشته باشند. پس از سپری کردن 10 سال اقامت در کشور اتریش و با دارا بودن شرط های نظیر داشتن درآمد مناسب و ایمن، نداشتن سابقه کیفری، داشتن دانش در زبان آلمانی و داشتن نگرش مثبت نسب به کشور اتریش افراد می توانند تابعیت این کشور را دریافت نمایند.

نحوه کاریابی برای برنامه نویس:

کاریابی در کشور اتریش برای برنامه نویسان ار اهمیت بالایی برخوردار است. متخصصین برنامه نویس می توانند با استفاده از ویزای جستجوی کار و به صورت حضوری در اتریش به کاریابی مشغول شوند. از طرف دیگر، متخصصین می توانند به صورت غیر حضوری و با استفاده از وب سایت های کاریابی در کشور اتریش کار مورد نظر خود را در کشور مبدا دریافت کنند. وب سایت های کاریابی به دو صورت رایگان و غیر رایگان کاریابی را برای افراد انجام می دهند. بدین صورت که در بعضی از سایت ها افراد با ایجاد حساب کاربری و پرداخت مبلغی مناسب و ناچیز، با بار گزاری رزومه خود می توانند کار مورد نظر را پیدا کنند. از سوی دیگر در بعضی از سایت ها کارفرمایان موقعیت کاری خود را به صورت آگهی قرار داده اند و متقاضیان می توانند به صورت مستقیم برای دریافت کار مورد نظر با کارفرما ارتباط برقرار کنند. در زیر چند مورد از سایت های کاریابی در اتریش را مشاهده می نمایید:

وب سایت های کاریابی در  اتریش
Step stone
derStandard.at
studentJob
AMS
NGOjobs.eu
Karriere.at
Willhaben
Monster
Jobswype
Absolventen
بازار کار برنامه نویسی در اتریش و سخن پایانی:

بازار کار برنامه نویسی در اتریش ، درآمد برنامه نویسی در اتریش، ویزای کار برنامه نویسی و بهترین زبان برنامه نویسی در اتریش را در این نوشتار مورد بررسی قرار دادیم. اتریش کشوری ثروتمند در اروپای مرکزی می باشد. شرکت های بزرگ برنامه نویسی در اروپا در این کشور قرار دارند و درآمد در رشته برنامه نویسی در کشور اتریش در سطح مناسبی قرار دارد. وین به عنوان بهترین شهر برای برنامه نویسان و زبان جاوا به عنوان بهترین زبان برنامه نویسی در اتریش شناخته می شود. به همین دلیل افراد زیادی برای کار در زمینه برنامه نویسی و مهندسی کامپیوتر به این کشور مهاجرت می نمایند. شما همراهان گرامی برای دریافت جدید ترین روش های مهاجرتی به کشور های سطح اول دنیا می توانید به بررسی سایر مقالات در وب سایت های رسمی موسسه حقوقی ملک پور بپردازید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص بازار کار برنامه نویسی در اتریش می توانید با مشاورین این موسسه تماس برقرار نمایید. در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه بازار کار برنامه نویسی در اتریش با مطرح کردن آن قسمت پرسش و پاسخ، جواب سوال خود را در کم ترین زمان ممکن دریافت نمایید. با ثبت امتیاز پنج ستاره می توانید رضایت خود را از این مقاله اعلام کنید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه بازار کار برنامه نویسی در اتریش

✅درآمد برنامه نویسی در اتریش به چه میزان می باشد؟

درآمد برنامه نویسی در اتریش ماهیانه به طور متوسط 3850 یورو است.

✅ویزای کار برنامه نویسی اتریش چگونه به دست می آید؟

برای دریافت ویزای کار اتریش افراد باید سابقه کار و تحصیلات مناسب داشته باشند.

✅بهترین زبان برنامه نویسی در اتریش دارای چه شرایطی است؟

بهترین زبان برنامه نویسی در اتریش به دلیل گستردگی این زبان و کاربرد آن در شرکت های این کشور جاوا است.

✅بهترین شهر برای برنامه نویسی در اتریش چه خصوصیاتی دارد؟

وین به عنوان بهترین شهر در اتریش دارای گستردگی در کار برنامه نویسی و درآمد متوسط بالا می باشد.

2 پاسخ
  1. javad meshkat
    javad meshkat گفته:

    سلام
    آیا می تونیم برای ویزای جستجوی کار اقدام کنیم اما قبل از رفتن با کمک پکیج گام به گام کاریابی در اتریش رو شروع کنیم؟ این باعث میشه که شانس کاریابی بیشتر بشه؟

    پاسخ
    • ghasemi
      ghasemi گفته:

      سلام وعرض ادب
      بله دوست عزیز
      اتفاقا این راه کاری خوبی برای افزایش شانس کاریابی سریع تر و مطمئن تر در مدت زمان 6 ماهه ویزای جستجوی کار اتریش هست. با تهیه پکیج حتی قبل از رقتن می تونید تمام اصول مربوط به تهیه رزومه، کاریابی و حتی مصاحبه با کارفرمایان رو بیاموزید.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *